JHC-Management tilbyder at overtage driften af virksomhedens arbejdsmiljøarbejde.
Ledelsen og medarbejderne kan ikke undværes i sikkerhedsarbejdet, men meget af arbejdet kan med fordel overlades til professionelle rådgivere, som er inde i regelværket. Derved frigøres ressourcer hos såvel ledelse som medarbejdere. Ekstra ressourcer, som er guld værd i en travl tid, kan så i stedet anvendes til f.eks. at sikre virksomhedens mål opfyldelse eller måske give tid til det helt nødvendige visionære arbejde.
JHC-Management løser alle former for opgaver relateret til arbejdsmiljøindsatsen i virksomheden - lige fra udarbejdelse af virksomhedens arbejdsmiljøpolitik sammen med kunden til de mere konkrete daglige opgaver som:
· Udarbejdelse og løbende opfølgning på APV
· Sikre at arbejdsmiljøorganisationen er på plads
· Sørge for gennemførelse af den årlige arbejdsmiljødrøftelse
· Udarbejde nødvendig dokumentation for den årlige arbejdsmiljødrøftelse
· Tilmelde medarbejdere til lovpligtige kurser
· Udarbejde arbejdspladsbrugsanvisninger for faremærkede stoffer
· Være til stede, når Arbejdstilsynet besøger virksomheden
· Udarbejde nødvendige vejledninger omkring arbejdsmiljøet
Kort sagt sørger JHC-Management for, at virksomheden lever op til lovens krav på dette vigtige område, og frigør samtidig vigtige ressourcer for virksomheden til andre vigtige opgaver.
Når JHC-Management er med på virksomhedens ”arbejdsmiljøhold”, sørger vi for, at arbejdsmiljøorganisationen er i ”toptræning” og altid opdateret med seneste nyt om regelværket, og andet af betydning for et godt arbejdsmiljø.
Som andre ydelser fra JHC-Management, er der tale om pakkeløsninger med baggrund i virksomhedernes individuelle behov. Kontakt en af vore afdelinger for en uforpligtende drøftelse af mulighederne.
|